›  Εγγύηση -   Επιστροφές προιόντων  

  ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ   

Όλα τα προιόντα που αγοράζετε από το κατάστημά μας καλύπτονται από την Εγγύηση της Επίσημης Αντιπροσωπείας που συνήθως είναι 2 χρόνια.

Κατά την διάρκεια της εγγύησης το Service της Επίσημης Αντιπροσωπείας έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να κρίνει εάν θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προιόν.

Στο παραστατικό αγοράς αναφέρεται πάντα ο σειριακός αριθμός του προιόντος.

Η εγγύηση δεν ισχύει όταν :

  • Κακή χρήση,
  • Αμέλεια [ π.χ βλάβες από διαρροή οξέων μπαταριών],
  • Αντίθετη χρήση από τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής,
  • Κακή συνδεσμολογία,
  • Πτώση,
  • Έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας
  • Βλάβες προερχόμενες από μεταβολές στο ηλεκτρικό ρεύμα.
  • Υπάρχει αλλοίωση στον αριθμό κατασκευής [serial number]
  • Oποιαδήποτε επισκευή ή μετατροπή έχει γίνει εκτός των επίσημων τεχνικών τμημάτων των αντιπροσωπειών.

Δεν καλύπτονται από εγγύηση προιόντα όπως : Χορδές, θήκες, τσάντες μεταφοράς, βάσεις, δέρματα τυμπάνων, μπακέτες.


  ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ  

Στην περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή κάποιου προιόντος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημά μας - 210.52.21.220-για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.


1. Σας αποστείλαμε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.

Μας αποστέλλετε το προιόν το οποίο πρέπει να είναι στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία, χωρίς δείγματα παραβίασης, και σας αποστέλλουμε το σωστό προιόν.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημά μας. 

Στην περίπτωση που το προιόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, η αξία της παραγγελίας σας πιστώνεται για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά ή σας αποστέλλεται το προιόν μόλις παραληφθεί από το κατάστημά μας


2. Αλλάξατε άποψη για την αγορά σας και δεν έχετε αποσφραγίσει το προϊόν.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προιόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου με την προϋπόθεση το είδος να έχει διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία, χωρίς να υπάρχουν δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας - γνησιότητας ή χρήσης του προϊόντος 

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

 


3. Επιστροφή του προϊόντος για SERVICE λόγω εγγύησης 
 
Στην περίπτωση που ένα προιόν είναι προβληματικό και εντός της ισχύς εγγύησης του κατασκευαστή, μπορείτε να το αποστείλετε είτε στο κατάστημά μας ή απευθείας στο service της επίσημης αντιπροσωπείας, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημά μας.
 
Τα έξοδα μεταφοράς και στις δύο περιπτώσεις επιβαρύνουν τον αγοραστή.

4. Επιστροφή προιόντων / Επιστροφή χρημάτων για αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα γραπτής αίτησης υπαναχώρησης και επιστροφής του προιόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Το προιόν πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημα σε άριστη κατάσταση, με την αυθεντική συσκευασία του και όλα τα παρελκόμενα.

Σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 για αγορές από απόσταση η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη, με την προυπόθεση ότι το προιόν έχει επιστραφεί. Το ποσόν πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του προιόντος.

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αγοραστή

 

Εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης :

- Προιόντα που έχουν κατασκευαστεί- παραγγελθεί σύμφωνα με τις προσωπικές επιλογές του πελάτη [ custom made]

- Πνευστά μουσικά όργανα, μικρόφωνα, ακουστικά [αφού έχουν ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί]

- Προιόντα που έχουν παραγγελθεί εξατομικευμένα για τον πελάτη και δεν ανήκουν σε προγραμματισμένο στόκ του καταστήματος, για τα οποία ο πελάτης έχει δώσει προκαταβολή ή τα έχει εξωφλήσει.

-  Συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα [ software] για τα οποία απαιτείται ενεργοποίηση και ο αγοραστής αποτελεί τον μοναδικό και αποκλειστικό χρήστη. Τέτοιου τύπου προιόντα είναι Προγράμματα Η/Υ, κάρτες ήχου, Midi controllers, Ψηφιακές κονσόλες κ.α.

 

5. Γενικοί όροι 

→ Επιστροφές δε γίνονται δεκτές εφόσον έχει παραποιηθεί η εξωτερική/εσωτερική εργοστασιακή συσκευασία.

→ Επίσης δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται κατόπιν δικής σας ειδικής παραγγελίας.

→ Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς.

→ Σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.